דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבת תוכן- כרטיס ביקור וירטואלי 

מאת    [ 10/03/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2859 פעמים ]

בעל עסק יקר, האתר שלך, הוא לא רק צינור להעברת אינפורמציה, אלא הוא כרטיס ביקור וירטואלי לכל דבר. הוא מאפשר למבקרים בו לא רק לספוג מידע יקר ערך, אלא מניע אותם באופן ממשי לפעולה, תוצאה שכרטיסי ביקור חד מימדיים פעמים רבות אינם מצליחים להשיג.

כדי להשיג את היעד המיוחל, ולגרום להנעת הגולשים לפעולה, חשוב להקפיד על כתיבת תוכן איכותית באתר, שתהא אינפורמטיבית, תמציתית ובעלת ערך מוסף, בעת ובעונה אחת. בשלב זה, אתה בוודאי שואל את עצמך, כיצד תוכן יכול להכיל בתוכו אלמנטים רבים כל כך. התשובה לכך טמונה במבנה האתר עצמו. האתר שלך מאפשר, באמצעות חלוקה ברורה לקטגוריות ותחומים, להעניק לגולש מידע רב הנוגע לעסק שלך ולתחום עיסוקך.

אל תעמיס את הלקוח במידע

עליך לזכור שהגולש שמבקר באתר שלך, הוא כרגע בגדר לקוח פוטנציאלי בלבד. בין לקוח פוטנציאלי לבין לקוח קיים מפריד קו דק אשר בעלי עסקים רבים נופלים באשמתו: עודף אינפורמציה. כתיבת תוכן צריכה להיות תמציתית ועניינית ככל הניתן, מבלי להעמיס על הגולש באינפורמציה מיותרת, שיתכן שזרה לחלוטין מעולם המושגים המוכר לו.

עם זאת, בעלי עסקים אחרים חוטאים דווקא בהיעדר אינפורמציה מספקת, ומעניקים לגולש תוכן לקוני, חסר עניין וקצר מדי. כתיבת תוכן צריכה להיות אינפורמטיבית, ולספק בנקודות כלליות את כל האינפורמציה הדרושה ללקוח, על מנת שזה יוכל לעשות בחירה מושכלת ולבחור בשירותים שלך.

תוכן עם חלוקה ברורה וניווט קל

עקב אכילס נוסף של בעלי עסקים רבים, הוא היעדר הפרדה ברורה בין חלקי התוכן באתר. כתיבת תוכן לא צריכה לעמוד רק בסטנדרטים שצויינו, אלא עליה להיות מפוזרת בצורה הגיונית בין חלקי האתר השונים. ניווט קל באתר הוא זה שגורים לעתים קרובות לגולש להישאר ולהתעמק בחלקיו השונים, בעוד שאתר מסורבל עשוי לגרום לו לסגור את החלון בבהלה. בדיוק כפי שלא היית מסכים לבקר בסופרמרקט שבו אין חלוקה בין האגפים השונים וכל המוצרים מעורבבים יחדיו, כך גם חשוב שתספק חוויה דומה ומאורגנת ללקוחות המבקרים באתר שלך.

ערך מוסף ללקוח

למרות שבאתר שלך, הנושא העיקרי צריך להיות העסק שלך, כתיבת תוכן לא יכולה להיות שיווקית בלבד, אלא חשוב להעניק גם ערך מוסף ללקוח, השאוב מעולם המושגים המוכר לך. זכור שהלקוח שהגיע לאתרך, לא בהכרח התכוון לאתר אותך ספציפית, ויתכן שחיפש אינפורמציה הקשורה לתחום העיסוק שלך. לכשזה הגיע בכל זאת לבקר באתר, עליך לדאוג לספק לו כתיבת תוכן אינפורמטיבית ולהעניק לו מענה לשאלות שחיפש.

בהיעדר כתיבת תוכן אינפורמטיבית, הלקוח הפוטנציאלי עשוי לחשוב שהגיע לאתר בטעות, לסגור את החלון ולהמשיך הלאה בתוצאות החיפוש הבאות. לקוח שמוצא מענה לשאלות שהטרידו אותו, רק אז יתפנה לחפש נותן שירות שיעזור לו למצוא פתרון ממשי. כתיבת תוכן צריכה תמיד להתחשב בצרכיו של הלקוח, ועליך, כבעל עסק, לשים את עצמך בנעליו ולחשוב מה אתה היית מצפה למצוא, לו היית מריץ חיפוש רנדומלי ברשת.

איי וי טקסט בע"מ http://www.ivtext.co.il קופירייטינג תוכן שיווקי כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן. חברה מובילה בכתיבת תכנים וניהול אתרים ברשת האינטרנט ומדיה חברתית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב